در دهه گذشته، استفاده از روشهای تحقیق آنلاین و تلفن همراه مانند نظرسنجی آنلاین به شدت افزایش یافته است. به لطف پیشرفت های تکنولوژیکی، اکنون می توانید در کسری از هزینه و زمان تحقیق کنید. این امر جمع آوری داده ها را آسان تر از همیشه و برای همه بهتر می کند. مزایای نظرسنجی آنلاین بسیار زیاد است که ما در اینجا 10 مورد را بیان می کنیم.
نظرسنجی های آنلاین یک راه عالی برای دستیابی به مخاطبان هدف و تعامل با آنها است
با دستیابی سریع به مخاطبان هدف، نرخ پاسخ را افزایش دهید
تحقیقات بازار را با کسری از هزینه معمول انجام دهید
نتایج را در زمان واقعی برای تجزیه و تحلیل سریع و آسان دریافت کنید
مدت زمان مورد نیاز برای تکمیل یک پروژه نظرسنجی آنلاین به طور متوسط دو سوم کمتر از روش های تحقیق سنتی است. از آنجایی که اطلاعات به صورت خودکار جمعآوری میشوند، لازم نیست منتظر بمانید تا پرسشنامههای کاغذی به شما برگردند زمان پاسخ تقریباً فوری است. کارشناسان بازاریابی آنلاین می گویند که بیش از نیمی از پاسخ ها در سه روز اول پروژه تحقیقاتی دریافت می شود.
استفاده از پرسشنامه های آنلاین هزینه های تحقیق شما را کاهش می دهد. در هزینه پست صرفه جویی خواهید کرد و نیازی به اختصاص زمان و منابع برای وارد کردن اطلاعات در پایگاه داده ندارید. پاسخ ها به صورت خودکار پردازش می شوند و نتایج در هر زمان قابل دسترسی هستند.
حاشیه خطا با نظرسنجی های آنلاین بسیار کاهش می یابد زیرا شرکت کنندگان پاسخ های خود را مستقیماً در سیستم وارد می کنند. روشهای سنتی برای وارد کردن صحیح تمام جزئیات به دقت کارکنان متکی است و به طور طبیعی هر زمان که یک فرد مجبور به انجام یک کار تکراری شود، خطای انسانی رخ میدهد.
نتایج نظرسنجی آنلاین در هر زمان آماده تجزیه و تحلیل است. نتایج را در زمان واقعی مشاهده کنید تا بتوانید سریع عمل کنید، نمودارهایی را برای گزارش ایجاد کنید، داده ها را برای تجزیه و تحلیل بیشتر صادر کنید و نتایج خود را با هرکسی به اشتراک بگذارید.
اکثر افرادی که به اینترنت دسترسی دارند ترجیح می دهند به نظرسنجی ها به صورت آنلاین پاسخ دهند. با یک نظرسنجی آنلاین، شرکتکنندگان میتوانند لحظهای را انتخاب کنند که برایشان مناسبتر است و زمان لازم برای تکمیل نظرسنجی بسیار کوتاهتر است.
مزیت اصلی نظرسنجی های آنلاین برای محققان این است که با صرفه جویی در زمان، بهره وری را افزایش می دهند. دادهها فوراً در دسترس هستند و در صورت نیاز به تجزیه و تحلیل دقیقتر، میتوانند به راحتی به نرمافزارهای آماری تخصصی یا صفحات گسترده منتقل شوند.
نظرسنجی آنلاین فرصتی است تا نام تجاری خود را در ذهن کاربر ثبت کنید و مزایایی را که ارائه می کنید به آنها یادآوری کنید. یک نظرسنجی وب را می توان به گونه ای طراحی کرد که وب سایت کسب و کار شما را با پس زمینه های سفارشی، تصاویر، آرم، فونت ها، صفحه هدایت مجدد نهایی و حتی URL نظرسنجی شما مطابقت دهد. اطمینان حاصل کنید که ارائهدهنده نظرسنجی آنلاین شما از نظرسنجیهای پاسخگوی تلفن همراه پشتیبانی میکند و به شما امکان میدهد دسترسی خود را افزایش دهید و در عین حال برند خود را در همه پلتفرمها حفظ کنید.
محققان بازار دریافته اند که شرکت کنندگان اکثراً ترجیح می دهند به جای شرکت در پرسشنامه های کتبی یا مصاحبه های تلفنی، نظرسنجی های آنلاین را تکمیل کنند و معمولاً پاسخ های طولانی تر و دقیق تری ارائه می دهند. با طراحی و ارسال نظرسنجی های مرتبط و هدفمند، مردم بیشتر با پاسخ های صادقانه پاسخ می دهند.
با یک نظرسنجی آنلاین میتوانید شرکتکنندگان را از قبل نمایش دهید و فقط به کسانی اجازه دهید نظرسنجی را تکمیل کنند که با نمایه هدف شما مطابقت دارند.
ترتیب سؤالات در نظرسنجی آنلاین را می توان تغییر داد، یا بسته به پاسخ سؤال قبلی، می توان سؤالات را به طور کلی نادیده گرفت. به این ترتیب، میتوان نظرسنجی را برای هر شرکتکننده در حین انجام کار تنظیم کرد.
هر سوال و اطلاعاتی درباره نرم افزار نظرسنجی نوکوک دارین با ما تماس بگیرید